Допомога

Допомога

Оплата і доставка

Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Умови доставки товарів залежать від регіону і тарифів транспортних компаній Нова пошта, Нічний експрес, САТ, Делівері, Автолюкс і Гюнсел. Розцінки на вантажоперевезення компанією "Нова пошта» не залежать від регіону і тарифікуються за єдиним тарифом, екслюзивно для нашої компанії, який сміливо може конкурувати з будь-якими тарифами вищеописаних транспортних компаній.

Оплата доставки здійснюється за рахунок покупця, крім гарантійних випадків, вони оплачуються за наш рахунок.

Чи можете ви оплатити доставку товару?

За попередньою домовленістю з покупцем, ми можемо оплатити доставку товарів, за умови збільшення вартості замовлення, на суму доставки.

Як я можу оплатити замовлення?

Насправді варіантів не дуже багато:

Безготівковій розрахунок.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється таким способом: після оформлення замовлення, наш менеджер факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з Вашого поточного рахунку. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

Готівковий розрахунок.
Оплата готівкою можлива тільки при покупці зі складу в місті Мелітополі або у відділеннях "Нової Пошти", при замовленні товару післяплатою. Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

Як оплатити товар за безготівковим розрахунком? Чи є ви платником ПДВ?

Ви можете оплатити замовлення банківським переказом.

Зателефонуйте або напишіть нам і ми відправимо вам рахунок-фактуру по електронній пошті або по факсу. Ми є платниками ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах. При отриманні товару ви отримаєте всі необхідні документи: - рахунок; - видаткову накладну; - податкову накладну

Що потрібно для отримання товару, сплаченого за безготівковим розрахунком?

Для приватних осіб:
- паспорт.

Для юридичних осіб та СПД:
- довіреність, виписана на ту людину який отримує товар, документи, що підтверджують особу;
- копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто із запевненням видаткових накладних круглою печаткою підприємства.


Гарантія

На які товари надається гарантія?

Гарантія надається на всі товари, придбані в нашому Інтернет-магазині, тим самим ми підтверджуємо відсутність в товарі заводських дефектів. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або фірмове клеймо, на поверхні товару. У разі відправлення товару покупцеві, на НЕ розжареного ділянках, ми ставимо наше фірмове клеймо і дату відвантаження товару.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

При настанні гарантійного випадку, необхідно зв'язатися з менеджером нашої компанії ( див. Контакти) і обговорити подальші дії. У більшості випадків, менеджер може допомогти вирішити стандартні фальш-поломки в телефонному режимі, або організує повернення товару для подальшої дефектації, виявлення причин виходу з ладу, ремонту, заміни або повернення грошових коштів за бракований товар.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, або наявність клейма нашого підприємства, на товар, а так само відсутність пошкоджень пломб або лакофарбового покриття свідчить про розтин товару сторонніми особами.

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації. Гарантійний ремонт зазвичай виконується протягом від 1-го до 3-х робочих днів з моменту отримання товару на наш склад.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється після його дефектації нашими фахівцями.

Де і як я можу обміняти або повернути товар?

Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою: місто Мелітополь, пл. Перемоги 3, офіс 107, в робочі дні c понеділка по п'ятницю з 9-00 до 17-00. Або надіславши товар вантажоперевізником, на склад в місто Мелітополь. При настання гарантійного випадку, доставка товару здійснюється за наш рахунок.

Гроші покупцеві повертаються після приймання товару в день повернення або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів, шляхом переказу коштів на розрахунковий рахунок підприємства або банківську картку покупця.

У яких випадках гарантія не поширюється?

Фахівці компанії можуть відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (які не відповідають вимогам експлуатації рідин, або потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


Питання та відповіді

Який у вас графік роботи?

Прийом замовлень через корзину або на електронну пошту - цілодобово.
Прийом, обробка та відвантаження замовлень - пон-п'ятн., з 9-00 до 17-00, за винятком державних святкових днів.

Якщо на сайті немає товару, який мені потрібен?

Наш інтернет-магазин постійно наповнюється товаром, тому поки-що на сайті представлений не повний список запчастин, який є на нашому складі, або у наших постачальників. Ви можете зв'язатися з нами ( див. Контакти) і дізнатися наявність або можливість поставки необхідних деталей.

У неробочий час надішліть запит на e-mail: [email protected].

Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення за телефонами (099) 310-07-88, (096) 939-37-64.

Що робити, якщо сплачений товар не доставлений?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за якимись причинами) вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 2 — 3 днів відправимо вам новий товар.

Яка гарантія того, що сплативши товар по передоплаті, я його отримаю?

У вас залишаються два документа, що підтверджують наше з вами співробітництво: виписаний нами рахунок і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку вам привезе кур'єр.

Таким чином, у вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів". Разом з товаром ви отримуєте:
- оригінал рахунку;
- видаткову накладну;
- податкову накладну.