Гарантія

Гарантія

На які товари надається гарантія?

На всі товари в нашому Інтернет-магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.

Гарантія надається на термін від 4-х місяців до 1 року в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить Паспорт виробника і спеціальні мітки, які ми ставимо на товар в день відправлення покупцю (фірмове клеймо і дата відвантаження товару). Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійне обслуговування товару придбаного в нашому Інтернет-магазині виробляє завод виробник. У більшості випадків, вирішенням питань пов'язаних з гарантійними випадками займаються наші менеджери. Зв'яжіться з нами (див. Контакти ) і ми вирішимо всі питання.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки після огляду або його дефектації нашими фахівцями.

У яких випадках гарантія не надається?

Виробник може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.